2012.12.26 – Bugying

A családban rendszeresen előfordul hogy a kisebb gyerekek megöröklik a nagyobbak kinőtt ruháit. Mi történik akkor, ha a ruhát édesapa “növi ki”?

Apa ingei jó anyagból készültek, sajnáltam volna kidobni csak azért, mert szűk a nyaka, elrongyolódott a kézelője, vagy mert foltos lett.

1. kép:

Az ing

A kiterített ing (bár ezt véletlenül nem kihízta apa, hanem pörköltszafttal ette le az ujját).

2. kép:

az ing háta

Az ing hátából lesznek a nadrág elülső részei

3. kép:

bugying2

Az ing elejéből lesz a nadrág ülepe

4. kép:

bugying5

Mivel elég bő lett a nadrág szára, zsinórházat csináltam rá, és összehúztam, az aljára pedig madeirát varrtam.

5. kép:

bugying4

A munka végén láttam meg, hogy a zsebet rajta felejtettem, az pedig épp a nadrág ülepére került. Épp a legjobb helyre ahhoz, hogy farzseb legyen belőle.

S hogy miért bugying lett a darab neve?

Eredetileg fehérneműnek szántuk, ezért “bugyi”, az “ing” végződés pedig eredeti mivoltára utal.

2 thoughts on “2012.12.26 – Bugying

  1. Kedves varrónő ötletes vagy meg kell hagyni, nagyon szuper lett ez a bugying, és abszolút divatkövető is! Nekem is kell ilyen 🙂

Vélemény, hozzászólás?

