2012.12.28 – Textil zöldségek, gyümölcsök

Legutóbbi nagyobb munkám zöldségek és gyümölcs(ök) készítése volt. A gyerekek iskolájában megrendezett karácsonyi vásárra készült el az első nagyobb adag, azóta kaptak zöldséget Réka, Vanda és Zsuzsi gyerekei  (persze a sajátjaimon kívül). A szabásmintákat én magam találtam ki, nem is gondoltam, hogy ennyire egyszerű lesz. A zöldségek anyaga színes vászon, szivacstörmelékkel vannak megtöltve.  A levelek polárból készültek. A krumpli harisnyába tömött töltőflíz (itt a szivacstörmelék túl darabos lett volna).

3_gyumikosar

Itthoni kosarunk.

3_vasari_porteka

Ezzel a szatyorral indultam a karácsonyi vásárra.

3_vasar

Segítőim a vásáron (a szüleiket nem kérdeztem meg, hogy felkerülhetnek-e a netre, ezért inkább kitakartam őket).

3_repa

3_paprika

3_krumpli

3_feherrepa

3_eper

Reklámok

8 thoughts on “2012.12.28 – Textil zöldségek, gyümölcsök

  1. Kisfiam kedvence az eper és köszönjük neked! Ahogy az időd engedi, majd még szeretnénk paradicsomot és pirosalmát is, mert hát a piros a kedvenc színe és abból sosem elég… 🙂

    • Kedves Vanda!
      Már tervezem az almát és a paradicsomot is. De van néhány macskapöcse paprikám (bocsánat, de én ezt a nevét ismerem a kicsi, hegyes paprikának). Az is piros.
      Erzsi

  2. De jó ötlet:) Én is horgoltam a kislányomnak, épp tervezem bővíteni a kínálatot itthon:) Nagyon szeret főzni vele, de boltosat játszani is kitűnő:) És akár varrva, akár kötve,horgolva,mindenképp jobbnak találom, mint az üzletekben kapható műanyag zöldségeket,gyümölcsöket.

    • Nekem az nagy boldogság, ha a munkámmal örömet szerzek, külön öröm, ha a gyerekek lelik kedvüket abban, amit készítettem.

Vélemény, hozzászólás?

