2013.01.02 – Színes lányruha

Vagy két éve varrtam ezt a ruhát a nagylányomnak, maradék anyagokból.  A mintás anyag adott volt, de azon sokat gondolkodtam, hogy a szoknya rész pirosból legyen, vagy sárgából. Végül ez a sárga lett. Szabásminta nélkül készítettem; a mellrészét négyzetből szabtam ki,  és aztán alakítgattam a gyerek alakjára, a szoknya pedig lefelé bővül, ráncolt csíkokból áll. Szerette a lányunk ezt a ruháját, de mivel nagyot nőtt a nyáron, már nem tudja hordani; egy kedves nagycsaládos anya lánykái fogják viselni, ha meleg lesz.

nyári lányruha

nyári lányruha

nyári lányruha

nyári lányruha

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

