2013.01.05 – Zsinóros mellény

Beleástam magam a magyar népviselet tanulmányozásába, ennek egyik állomása volt a zsinórozással való próbálkozásom. Nem kis kutatómunka után találtam egy műhelyt, akik paszományzsinórt, galambkosarat és bevont gombot készítenek. Az eredmény ez a fiú mellény lett. Nem tartogatjuk különleges alkalmakra, hanem hétköznapi viseletként, utcán is hordja a gyerek; mivel gyapjúból varrtam magát a mellényt, jó meleg is.

zsinóros mellény

zsinóros mellény

zsinóros mellény

zsinóros mellény

zsinóros mellény

zsinóros mellény

Reklámok

6 thoughts on “2013.01.05 – Zsinóros mellény

  1. nagyon szép lett azsinórozásod, és nem utolsó sorban nagyon jól mutat a kislegényen. Köszönöm, hogy jártál nálam, jól estek a szavaid. Sok örömöt kívánok neked a blogoláshoz. Andi

    • Kedves Andi,
      köszönöm a hozzászólást. A zsinórozás szerintem kicsit csámpás, de ez volt az első komolyabb próbálkozásom, ahhoz képest elégedett vagyok vele.
      Erzsi

  2. Az örök megújuló vagy barátnőm és munkáid ezt tükrözik! Puszillak, nagyon szuper lett a mellényke!

Vélemény, hozzászólás?

