2013.01.22 – Dinós kesztyű

A sok történelmi téma után könnyedebb vizekre evezek.

Tavaly télre varrtam a gyerekeknek ezeket a dinós kesztyűket. Mivel sokat nyüstölik, elég viseltesek. Találomra szabtam ki, a nagyobbik gyerek kezére méretezve. A világoszöld polárra rávarrtam a szemeket, aztán a kesztyű két felének összevarrása előtt a rétegek közé illesztettem a fogakat és a taréjt (jól rá kell hagyni, mert a rétegek közül könnyen kibújik a fehér vagy a barna anyag). A passzét a legvégén varrtam rá. Készítettem belőle vagy hat darabot, ezeket a gyerekek szépen lassan elveszítették . Már csak ez a kettő maradt (a kesztyű mindkét kézre felvehető).

És most nézzetek meg egy jura-kori életképet legnagyobb gyermekem előadásában!

A dinók itt még békésen néznek egymásra

A dinók gyanakodva méregetik egymást

Vérre menő harc

Vérre menő harc

A jobb kéz dinója leharapja a bal kéz dinójának a fejét

A jobb kéz dinója leharapja a bal kéz dinójának a fejét

Reklámok

8 thoughts on “2013.01.22 – Dinós kesztyű

  1. Szerintem nagyon örült az, aki megtalált belőle egyet-egyet…:) Jópofák, szó szerint!
    R.

    • Képzeld, ha valaki esetleg kettőt is megtalált, az hogy örülhetett! Meglett neki a pár. Egyébként számítottam arra, hogy fogyóeszköz lesz, ezért is készítettem úgy, hogy minden darab egyforma legyen. A férjem javasolja, hogy zokniból is egyformákat vegyünk, hogy ne szégyenkezzenek a darabok egyesével, hanem mindig ki tudjunk belőlük állítani legalább egy párt.

  2. Ötletes kesztyűk a gyerekeknek biztosan öröm viselni, mivel az osztálytársaknak nincs hozzá hasonló sem.
    A férjed nagyon gyakorlatias:) itt jegyzem meg évek óta én is egyforma zoknikat veszek és még így is előfordul, hogy páratlanok. Nem értem hol és mikor vesznek el a zoknik!

    • Igen, valóban nincs ilyen kesztyűje a többi gyereknek. Néha kölcsönadják az osztálytársaiknak az óraközi szünetekre.
      A zoknikról meg annyit, hogy valami titokzatos erő irányíthatja a dolgokat; néha valószínűtlen helyekről kerülnek elő a zoknik párjai. Beszéltük is Apával, hogy ha esetleg elköltözünk, micsoda kincsekre fogunk bukkanni a bútorok megmozgatása után.

Vélemény, hozzászólás?

