2013.01.25 – Katica jelmez

A barátnőm kislányának varrtam ezt a katicabogár jelmezt (köszönet a képekért az anyukának).

Fekete polárból készült a sapka és a felső, pirosból a potroh (vagy talán szárnyfedő a pontos neve).  A sapkát négyzetekből szabtam, és alakítgattam saját katicabogaram fejére (körülbelül egyforma növésűek). A felsőrész egyszerű hosszú ujjú póló, ami kicsit bonyolultabb volt, az a puttony. Egy zsákocskát kitömtem szivacstörmelékkel, és azt vontam be piros polárral. Igyekeztem szabályos “katicabogár szárnyfedő” alakúra formálni. Mikor kész volt, levarrtam a széleit, vállpántot varrtam rá, és hét fekete pöttyöt (így az egész úgy nézett ki, mint egy hátizsák  – bár a férjemet inkább egy ejtőernyőre emlékezteti).

A kislány a farsangon fekete harisnyanadrágot viselt hozzá.

A szép katicalány szemből

A szép katicalány szemből

 

katica jelmez

katica jelmez

8 thoughts on “2013.01.25 – Katica jelmez

  1. Nagyon jó lett! :))
    Nálunk az első farsang kimarad…..betegség miatt. Még jó, hogy nem is készültem rá……… talán sejtettem előre.

  2. Nagyon profi! Hirtelen ez jutott eszembe.:) Nagyon tetszik!:)

    Én tavaly egyszerűbben megoldottam egy kötött katicamellénnyel és egy horgolt sapkával, amit később kalappá horgoltam :))) Azóta is hordja Rhea mindkettőt, farmerral aranyosak:Ö

Vélemény, hozzászólás?

