2013.02.04 – Mackó

Egy kiárusításon fillérekért vettem egy könyvet, amiben maci szabásminták és varrásleírások vannak. Legnagyobb gyerekem napokig rágta a fülemet, hogy álljak neki az általa kiválasztott mackó megvarrásának. Igen ám, de olyan modellt nézett ki, aminek hajlíthatóak voltak a végtagjai! Városunk szinte összes kreatív boltját bejártam, hogy van-e náluk maciízület? Senki nem tartott ilyet… De nem adtuk fel a reményt, és még nyaralásunk idején is kutattunk; a szállodaportás segítségével feltérképeztük a települést “kreatív-boltilag”, és fáradozásaink sikerrel jártak: egy kis boltocskában porosodott a polcon egy csomag maciízület!

Gondolhatjátok, hogy hazaérkezésünk után mi volt az első dolog, amivel foglalkoznom kellett… A műszőrme már régen megvolt, kiszabtam a testet, és nagy gonddal összeillesztettük a darabokat. A gyerek is segített: ő diktálta a könyvből, hogy melyik részt hová tegyem. Bepattintottuk az ízületeket is, kihímeztem a pofáját, és nagy boldogság volt, mikor kész lett a mozgatható végtagú mackónk!!!

Férjem rögtön megjegyezte, hogy szép, szép, de úgy néz ki, mintha mumpszos lenne… Valóban, a fejét szebben is rávarrhattam volna a testére, de majd legközelebb máshogy csinálom.

A mackó a kicsi kinőtt ruháit kapta meg.

Itt a mackó még csupaszon látható

Itt a mackó még csupaszon látható

maci matróz stílusú pólóban

Maci matróz stílusú pólóban

maci matróz stílusú pólóban és rombuszmintás mellényben

Maci matróz stílusú pólóban és rombuszmintás mellényben

 

 

 

 

Reklámok

10 thoughts on “2013.02.04 – Mackó

  1. Biztos nagy volt az öröm!
    Én is varrtam már a kisunokámnak aprócska macit. Az enyém se tökéletes, de a gyerek nagyon szereti:) Nem is ez a lényeg. Hanem a kedvességük, a bájosságuk, az esetlenségük:) Én így is szeretem!
    A Tiéd is egy bájosan kedves kismackó! 🙂

    • Neked is köszönöm Éva, a lényeg, hogy annak szerezzünk örömet, akinek készült. Nem mellékes, hogy nekem is öröm volt készíteni.

Vélemény, hozzászólás?

