2013.03.18 – Párna szerelmeseknek

Egy nagyon kedves házaspárnak készült ez a két párna. Gondolkodtam, mivel is lepjem meg őket (nem Valentin napra, hanem a házassági évfordulójukra), végül ez jutott eszembe. Maga a párna nem az én munkám, boltban vettem, mert nem volt itthon tömőanyagom, de máskor én készítem ezt is. Nem sűrűn varrok ágyneműhuzatot, gondolkodtam is, hogy hogyan oldjam meg  a gombolást, aztán ez lett az eredmény.

A feleségnek szántam a férfinevű párnát, a férfinek pedig a női nevűt.

A feleségnek szántam a férfi nevű párnát, a férjnek pedig a női nevűt.

A férj talán szebbeket fog álmodni, ha felesége neve van a feje alatt

A férj talán szebbeket fog álmodni, ha felesége neve van a feje alatt

Remélem a feleség is

Remélem a feleség is

Biztos szakszerűbben is meg lehet oldani; én így varrtam a huzat száját

Biztos szakszerűbben is meg lehet oldani; én így varrtam a huzat száját

Így talán jobban látszik a gombolás

Így talán jobban látszik a gombolás

A megajándékozott pár nagyon örült a párnáknak.

Reklámok

4 thoughts on “2013.03.18 – Párna szerelmeseknek

    • Köszönöm, így gondolják a szerelmesek is, akik egyébként már nem is olyan fiatalok, érett fejjel (unokákkal a hátuk mögött) döntöttek a házasság mellett. (Más-más pártól vannak az unokák.)

Vélemény, hozzászólás?

