2013.04.16 – Végre tavasz van!

Végre itt a tavasz!

Az elmúlt hétvégét bizonyára közületek is sokan töltötték a természetben. Mi sokat túrázunk, vagy csak kirándulunk, és ennyi emberrel még soha nem találkoztunk az erdőben! Hihetetlen tömeg volt minden zöld felületen (erdő, közpark, ház mögötti kiskert); alig tudtam olyan képeket csinálni, ahol nem voltak mások rajtunk kívül. Úgy láttam, most azok is kimozdultak, akik többnyire  a bevásárlóközpontban múlatják az időt. Szerintem csak azok maradtak a városban, akik szolgálatban voltak, illetve büntetésüket töltötték a börtönben. A hosszú tél után mindenkinek jól esett a napfürdő, mi is nagyon ki voltunk már szomjazva egy kis enyhe levegőre, madárdalra, tavaszillatra.

Élvezzük ki a tavasz örömeit, mert állítólag a hétvégén már itt a nyár!

Az odvas keltike szőnyegként borította ez erdőt

Az odvas keltike szőnyegként borította ez erdőt

A gyerekek boldogan rohanglátak

A gyerekek boldogan rohangáltak

Volt olyan, aki növényhatározóval kelt útra

Volt olyan, aki növényhatározóval kelt útra

A vitéz urat elnyomta az álom a jó levegőn

A vitéz urat elnyomta az álom a jó levegőn

6 thoughts on “2013.04.16 – Végre tavasz van!

  1. A tavaszt már én is nagyon vártam. Sajnos én már hosszú túrákat nem nagyon tudok megtenni. De azért jó volt már a virágos kertben gyomlálgatni, és gyönyörködni a nyíló virágokban. Örülök, hogy ti sokat túráztok, kell a friss levegő a gyerekeknek és a növényhatározónak is biztos hasznát vettétek. Ágimama.

    • Ki-ki tehetsége szerint. Valaki túrázik, más csak sütkérezik a ház előtt; a lényeg, hogy Te is élvezted a napsütést és a jó levegőt.

  2. Hát mi hithon voltunk…szülinapozás, tanulás, hangszerválasztó a zeneiskolában. Most hétvégén meg egyetem. Nehezen jön össze nekünk a kimozdulás…:(
    De a kiteregetett ruha illatát mélyen magamba szívom, és az jó!
    R.

    • Szinte létszükséglet volt már a jó idő. Fizikai vágyat éreztem a napfényre, és gondolom mások is így voltak vele. Remélem, most már nem kell annyit nélkülöznünk a kellemes meleget.

  3. Jó, hogy nektek közel az erdő. Nekünk még ahhoz is utazni kellene. :-)) Nem hogy hegy…
    Mi is feltérképeztük már az évek során, hogy a mi környékünkön hova lehet kiszabadulni a természetbe. De én már nagyon vágyom a hegyek után. Mi Vadasparkban voltunk, nagyon élveztük.

    • Azt hiszem, nem csak a hegyen érezték jól magukat az emberek ezen a csodás hétvégén; bárhol, ahol volt zöld, madárdal és tavaszi szellő!

Vélemény, hozzászólás?

