2013.04.22 – Nesszeszer varrása

Még soha nem varrtam nesszeszert, gondoltam, belevágok. El is készült az első darab; nem voltam teljesen elégedett vele, félretettem, hogy ha időm lesz, tökéletesítem a technikát. Aztán azt vettem észre, hogy a mintadarabom a fiam táskájából kandikál ki: elkezdte használni kincsesnek.

Férfikincsek: zsineg, gyufa, bicska, pénz, rajzok, csokispapírok és játékkatalógus

Férfikincsek: zsineg, gyufa, bicska, pénz, rajzok, csokispapírok és játékkatalógus (most látom csak, hogy milyen mocskos ez a tartó, holnap kiüríttetem, és kimosom)

Valamivel később megint varrtam egyet, ehhez már készítettem néhány fényképet is.

Az anyagszükséglet

Az anyagszükséglet

A cipzár bevarrása

A cipzár bevarrása

Az előző fázis hátulnézetből

Az előző állapot hátulnézetből

A cipzár letűzése

A cipzár letűzése. Ezután már csak össze kell varrni az alját meg a széleit, és a száján keresztül ki kell fordítani.

Bár ezen a darabon is van mit csiszolni, a felhasználót ez nem zavarja; a rajzeszközöket tartja benne

Bár ezen a darabon is van mit csiszolni, a felhasználót ez nem zavarja; a rajzeszközeit tartja benne

Ilyen nesszeszert (bár ezt a szót már nem használhatom ezekre a darabokra, mert az túl nőies egy fiatalember fülének), azaz ilyen tartót nagyon könnyű varrni. Én fél óra alatt kész voltam vele. Az anyagszükséglete nagyon kevés, ezek is maradékokból készültek.  A legdrágább részük a cipzár: ha jól emlékszem 40 forint volt darabja!

Reklámok

2 thoughts on “2013.04.22 – Nesszeszer varrása

    • Tényleg sok hasznos dolgot varrtam már, nekik is nagyon jó, mert teljesül a vágyuk, nekem meg azért jó, mert nagy öröm látni, hogy megbecsülik a kezem munkáját.

Vélemény, hozzászólás?

