2013.07.08 – Újrahasznosítások hétvégéje

Nem tudom, ki hogy van a klasszikus pólóval, de én nem szeretem viselni. Szerintem keveseknek áll jól, a legcsinosabb nő is ormótlan lesz benne. Egy régi barátom mondta, hogy olyan vagyok pólóban, mint egy sörösüveg (pedig akkor még valamivel jobban is néztem ki).  Pólók mindig keletkeznek egy háztartásban, mi legtöbbször ajándékba kapjuk. Csak fogják a helyet a szekrényben, nem hordom őket, de rongyszőnyegnek sajnálom felhasogatni, mert arra túl jók. Most azonban eszembe jutott, hogy átalakítom őket: megnagyobbítottam a nyakkivágást, és tettem rá új passzét.

Eredeti állapotában

Eredeti állapotában

Így valamivel csinosabb

Így valamivel csinosabb

A hétvége az újrahasznosítás jegyében telt, mert elővettem egy valamikori kedvencemet, egy szétszakadt, több sebből vérző,  kidobásra ítélt táskát. A pólón felbuzdulva azt is felújítottam.

A mágneszár csúnyán kiszakadt belőle

A mágneszár csúnyán kiszakadt belőle

A pántja is elkezdett fesleni, ráadásul egyszer már ki is szakadt a helyéről

A pántja is elkezdett fesleni, ráadásul egyszer már ki is szakadt a helyéről

A ráhajtó új bélést kapott (a mágneszárat többszörösen is alábéleltem !), és új pántot is raktam rá

A ráhajtó új bélést kapott (a mágneszárat többszörösen is alábéleltem), és új pántot raktam rá

A táskát ki is mostam; így már majdnem olyan lett, mint újkorában

A táskát ki is mostam; így már majdnem olyan lett, mint újkorában

10 thoughts on “2013.07.08 – Újrahasznosítások hétvégéje

  1. Tényleg mutatósabb lett a pólód, és a táska felújítása is nagyon tetszik. Gratulálok neked nagyon ügyes vagy. Ági mama

    • Köszönöm. Örülök, hogy a pólót és a táskát is “megmentettem”; sajnáltam volna őket kidobni, vagy akár rakosgatni a szekrény aljában.

  2. 🙂 én is utálom ezeket a pólókat magamon, még aludni se veszem fel… Egy barátnőm úgy nőiesíti, hogy a nyakát és az ujját sűrű cikkcakkal szegi be, miután a kívánt méretre vágta. Nagyon aranyos lesz úgy!

    • Tényleg nem valami előnyös viselet a póló, főleg annak, aki nem nádszálkarcsú. Így, kivágott nyakkal se nagyon csinos, hiszen nincs karcsúsítva, de az eredeti állapotnál mindenképpen jobban mutat.

    • Igen, edzésre tökéletes, de utcára például már rég nem hordok ilyet a leírtak miatt. Valahogy annyira zavar a szűk nyak, de így, nagyobb kivágással kellemesebb viselet.

  3. Ügyes kezek hétvégéje:)) Irigyellek, én nagyon tartok a rugalmas póló, passzé varrásától. majd megyek hozzád tanfolyamra:)Két-két centit be lehet karcsúsítani az oldalánál büntetlenül, én egyszer Ámerikából kaptam nagyon klassz pólókat, amik kicsit bővebbek voltak, de sajnáltam nem hordani. Bevettem belőle, úgy azért jobb. A táska is nagyon szép lett!

    • Na igen, én is gondolkodtam azon, hogy hiába lett kivágott, ugyanaz a zsákszabása maradt. Lehet, hogy így utólag beveszek belőle, hogy karcsúbb legyen.

Vélemény, hozzászólás?

