2013.07.25 – Hunyadi János emlékezete (Történelmi zászlók 4.)

A gyerekek táborba mentek, ahol a nándorfehérvári diadal eseményeit játszották újra. Ehhez igazodva elkészítettük nekik Hunyadi János kormányzói zászlajának másolatát. Közös, családi vállalkozás volt, mert egyikük megrajzolta az állatfigurákat, beszkenneltük, kinyomtattuk, ez lett a sablon. Apa kiszabta a darabokat, és a farkokat, én megfestettem és összevarrtam. A gyerekek meg villogtak vele a táborban.

Megint

Megint Somogyi Győző Magyar hadizászlók című könyvéből dolgoztam

A munka oroszlánrésze az állatfigurák megfestése volt.

A munka oroszlánrésze az állatfigurák megfestése volt.

A kész mű

A kész mű

Ugyanúgy néz ki a másik oldalról is.

Ugyanúgy néz ki a másik oldalról is.

Reklámok

6 thoughts on “2013.07.25 – Hunyadi János emlékezete (Történelmi zászlók 4.)

    • Köszönjük; sok munka van benne, de talán megérte! De azért a végére már nagyon untam a kétfarkú oroszlánok pingálását.

  1. Ez igen! Most jót “játszottak” – később meg nagyon jó érzés lesz nekik, hogy a szüleik ennyit dolgoztak értük.
    Bár sokan biztosan nem értik, hogy miért annyi kínlódás a kétfarkú oroszlánokkal, amikor egy helókitti motívum sokkal egyszerűbb. :-)))) Puszi!

    • Már sok történelmi zászlót készítettem nekik, “játszanak” is velük rendszeresen.
      Nem vagyunk egyformák: van akinek hellókitti meg halálfejes díszítés, másnak meg Hunyadi-címer. (Egyszer én is festettem engribördsz mintát egy pólóra, bár nem vagyok nagy barátja ezeknek a divathóbortoknak.)

Vélemény, hozzászólás?

