2013.10.03. – Egyedi pólók

Valamelyik nap Apa egy kiárusításon nagyon olcsón jutott egyszínű fehér pólókhoz, ezért most készítettem egy újabb adag festett pólót. Mivel nem szeretem a feliratos és szuperhősös mintákat, a textilfestésnek köszönhetően nem kell a gyerekeknek csupasz felsőkben járniuk.

A kicsinek ez készült:

Reich Károly rajzáról másoltam, Vackort ábrázolja

Reich Károly rajzáról másoltam, Vackort ábrázolja

Az elején majdnem kidobtam; a festék szemcsés volt, vért izzadtam vele, ráadásul el is kenődött

Az elején majdnem kidobtam; a festék szemcsés volt, vért izzadtam vele, ráadásul el is kenődött

Nem éppen boldog tulajdonosára nyomást gyakoroltam, hogy engedje magát fényképezni...

Nem éppen boldog tulajdonosára némi nyomást gyakoroltam, hogy engedje magát fényképezni…

A nagylánynak ez:

A másik póló vázlata

A másik póló vázlata

A

A viccre a neten bukkantam, külön találtam hozzá a két állatot

Ma már részt is vesz a póló az első bevetésen; a gyerek alig várja, hogy felvehesse.

Ma már részt is vesz a póló az első bevetésen; a gyerek alig várta, hogy felvehesse.

Mivel annyira kreatív sajnos még nem vagyok, hogy én magam tervezzem meg a mintát, mindkét esetben a neten vadásztam ötlet után. Mivel rajongója vagyok Reich Károly művészetének, nem is volt kérdés, hogy tőle választok valamit a kicsinek. Igyekeztem a nagyokat is rábeszélni cuki macikra, de hallani se akartak róla. A kiválasztott mintát kinyomtattuk, kivágtam, és a körvonalait a pólóra rajzoltam. A rajz belsejét szabad kézzel készítettem el, aztán kifestettem textilfestékkel. A második póló feliratát textilfilccel írtam, de nagyon megbántam, hogy felhasználás előtt nem tettem vele próbát! Olyan ormótlan és vastag volt a hegye, hogy alig bírtam vele a betűket megrajzolni, plusz még el is maszatolódott.

 

Reklámok

10 thoughts on “2013.10.03. – Egyedi pólók

  1. Milyen ügyes és kreatív vagy! A Vackoros különösen tetszik – Reich Károlyt én is nagyon szeretem és nagyon sajnálom, hogy mi már kinöttünk belöle. A dínós pedig tényleg vicces, nem csoda, hogy a Nagylány örült neki. Csak így tovább!

    • Gyerekként is szerettem Reich Károly rajzait, de felnőttként valahogy még közelebb állnak a szívemhez! Csodálom, hogy néhány egyszerű, odavetett vonallal komoly portrékat vagy bájos illusztrációkat tudott alkotni. Bár nekem is így menne a rajzolás! Ezért volt ő művész, én meg nem…

  2. Nagyon jó lett! Nekem a nagylányé a kedvencem, biztos azért, mert hozzávaló nagylány már van itthon! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

