2013.12.12. – Karácsonyi készülődés

A nagylányom szerette volna megajándékozni a padtársát, és természetesen a saját készítésű ajándék mellett döntöttünk. A nesszeszervarró tudományomat amúgy is szerettem volna fejleszteni, például ennek a darabnak már bélése is van! Persze még nem tökéletes, de alakul a dolog.

a

Nem túl fantáziadús, de legalább téli a hangulata

a

Életem első bélelt tasakja

Ezt a kis táskát érdemes vastagabb anyagból varrni, hogy legyen tartása, de kordbársonyból sajnos csak fekete színű volt itthon. Fiatal lánynak karácsonyra feketét? Ezért igyekeztem a színes béléssel és a hímzéssel javítani a gyászos hangulaton.

Remélem, nem olvassa a blogot a lányom barátnője, mert így rögtön megtudná, hogy mit kap karácsonyra

Remélem, nem olvassa a blogot a lányom barátnője, mert így rögtön megtudná, hogy mit kap karácsonyra

A tasak mérete 15X12 centi, ez nagyon kicsi, így tényleg a maradékos zacskóban találtam hozzá anyagot. A cipzár ára 110 forint volt. A munkám, ami benne van, pár óra (elég sokat kínlódtam a két réteg anyaggal és a cipzárral; legközelebb már ügyesebb leszek).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

