2014.09.17. – Szegény Apa a bevásárláskor…

Én szorgalmazni szoktam, hogy Apa külön-külön programot is csináljon a gyerekekkel, hisz úgyis olyan kevés időt tölt velük. A gyerekek is szeretnek vele menni.

Legutóbb a kicsire esett a választás: ő volt az a szerencsés, Apa-kísérő.

Olyan helyre mentek, ahol kisautó elejű bevásárlókocsi kölcsönözhető, letétért cserébe.

Innen Apa meséli tovább a történetet.

A gyerek boldogan kormányozta az autóját, én meg vásároltam. Egyszer csak kipattan a fülkéből az autóvezető: pisilnie kell. Hová menjek egy ekkora bevásárlócsarnokban…? A kocsit nem hagyhattam ott, hiszen zálogot fizettem érte, az árut fizetés nélkül nem lehet kivinni, és mire végigállnánk a hosszú sort, addigra a fiam be is pisilne.

"Pisilni kell!" - Majd Apa megoldja... valahogy...

“Pisilni kell, de most rögtön!” – Majd Apa megoldja… valahogy…

 

Válságmegoldásként – mivel épp a kertészeti osztályon voltunk – lekaptam a polcról egy műanyag kaspót, és abba pisiltettem a gyereket. A művelet közben jutott eszembe, hogy elfelejtettem megnézni, hogy nem lyukas-e az alja. De szerencsére nem volt az.

A fiam megkönnyebbült, én meg fél kézzel a pénztárhoz kormányoztam a kocsit (a másik kezemben a pisis kaspót tartottam). Rápakoltam a gumiszalagra, a pisi a kezemben volt. A morcos pénztárosnő rám ripakodott, hogy tegyek ki minden árut, a kaspót is, mert nem tudja lehúzni a vonalkódot. És már kapott is utána. Mondtam, hogy ne kapkodjon, mert a gyerekem abba könnyített magán; húzza le a kódot forgatás nélkül. Undorodva megtette, és magában biztos dohogott, hogy milyen szülők vannak mostanában…

Pakolás közben a kaspót letettem a földre, és drukkoltam, hogy senki ne rúgja fel, főleg az ne, aki megtöltötte.

Végre kifelé mentünk a boltból, mikor a gyerek megszólal: kakilni kell, de rögtön…

Éljen! Milyen jó, hogy még nem szabadultam meg az előző végterméktől se! Lepakoltam a folyosó szélére, letettem a kaspót is, lehúztam a gyerek nadrágját, és ráültettem az ideiglenes vécére. Közben próbáltam úgy csinálni, mintha természetes dolog lenne, hogy egy kisfiú trónol a hipermarket közlekedőfolyosóján.

Mikor végzett a gyerek, végre megkerestem a vécét, és ott mindent kiborítottam. Megszabadultam a kaspótól is, bár sajnáltam egy kicsit, a szívemhez nőtt, mivel olyan nagy szolgálatot tett.

A köztéri pisilést nem támogatjuk, de néha sajnos nincs más megoldás.

A köztéri pisilést nem támogatjuk ugyan, de néha sajnos nincs más megoldás.

Reklámok

15 thoughts on “2014.09.17. – Szegény Apa a bevásárláskor…

    • Hogy nem a netre való?
      Azt gondolom, ez még belefér. Feltételezem, hogy más szülőnek is vannak vicces, néha kínos történetei a gyerekével kapcsolatban, ha valaki azt hiszi esetleg, hogy csak ő lehet ilyen szerencsétlen, lássa, hogy nem így van. Másnak is összejönnek a kínos pillanatok.

      • Hat en nagyon jot derultem rajta, de atelni kevesbe lehetett muris. Viszont a ferjed roppant talalekony ember! 🙂 Szerintem nincs olyan szulo, akinek egy kinos pillanat sem volt meg a gyerekevel, vagy ha igen, akkor az nem is gyerek, hanem egy tokelyre fejlesztett mini robot. En ugy gondolom, hogy ezek a tortenetek a csaladi legendarium reszeve is valhatnak es kesobb is nagyokat lehet derulni azon, amit az adott pillanatban vercikinek gondoltunk. 🙂

      • Igen, mi is jót derültünk rajta, mikor hazaérve elmesélte a kalandjait.
        Bár ott neki se a nevetés jutott eszébe…

  1. Nade miért nem a “kakilni kell” után kereste meg a WC-t? Ha már a folyosón van az ember max 2-3 perc. (és ez egy nagyon intim dolog, nemcsak mások miatt, de a gyerek miatt is. – Én biztos nem kockáztattam volna a szorulást, igaz nekem van egy ilyennel küzdő gyerekem.)

    • Nem úgy érted, hogy miért nem pisilés után keresték fel a vécét? (Mert a nagydolog után már minek?)
      Nagy bevásárlókocsival, sok csomaggal nem kezdte el keresni a vécét, nem is nagyon tudta volna megoldani, hogy bekormányozza a kocsit. Vagy azt, hogy esetleg kint hagyja a holmiját a vécé előtt. Szerencsére nem sokszor fordul elő ilyen helyzet, általában többen vagyunk egyszerre, és meg tudjuk oldani, hogy valaki vigyáz addig a csomagra, vagy elviszi a gyereket.
      Örülök, hogy újra írtál!

      • Nem úgy gondoltam, hogy mikor szólt a gyerek, hogy menni kell kakilni.

        (csak egy tipp apunak: általában van mozgássérült mosdó, vagy pelenkázó helység oda kocsival is be tud menni. – Mikor volt még pelenkásunk akkor találkoztunk ott egy-két gyerektelennel, akik pont azért mentek oda mert azok a legtisztább WC-k.)

        Szoktalak egyébként olvasni, de a kommenteléstől elszoktam, ahhoz gondolkodni is kellene. 🙂

        Ildikó

      • Nem tudom, miért úgy döntött; talán nem tudta, hogy hol van a vécé, azt úgy kellett később megkeresnie.
        Szerettem, mikor hozzászólásokat írtál.

  2. Apa ügyesen megoldotta. Erröl az a történet jutott eszembe, amikor a barátnöm hatéves kislánya az autóban lekapta a saját sapkáját és abba hányt… Mindenki jól/jobban járt…
    Mamicskának pedig üzenem, hogy szívböl kívánom, ne kelljen hasonló szituációba kerülnie! Kíváncsi lennék, milyen frappánsan oldaná meg?

    • Lehet, hogy Apa választhatott volna jobb megoldást is, de abban a sürgető pillanatban valószínűleg nekem se jutott volna eszembe jobb ötlet.

    • Szívből való jó kívánságaidat tartogasd méltóbb helyre mert ide nem szív kell hanem ész! üdv Mamicska

  3. Hat, ez tok jo es annyira termeszetes. Legalabb a fiuknal konnyebb, mert egy iranyba tud pisilni, vagyis ha jol iranyitja. Szerintem minden masodik szulonel megtortenik ilyesmi. A gyerek az elso. Hozzateszem, a kutyusokat barhol megveceztetik.

    • Kedves Éva, köszönöm, hogy ezt írtad, mert emiatt a cikk miatt igazán nemtelen támadásokat is kaptam. Biztos nem véletlen, hogy a nagycsaládos anyák, akikkel már nagyon sok minden előfordult a gyerekekkel kapcsolatban inkább egyetértettek velem, és nem köveztek meg a bejegyzés miatt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

