2014.11.27. – Minőség? Rongy?

Egy jó nevű (?) üzletben vettem a gyereknek egy fehér pamutgarbót.

A cég jó hírének védelmében a logót nem teszem közzé

A cég jó hírének védelmében a logót nem teszem közzé

Ez a ruhadarab pár hónapnyi használat után elkezdett foszlani. Nem lepett meg, mert nem voltak illúzióim azzal kapcsolatban, hogy a jelenkori könnyűipar milyen minőséget képes előállítani.

Mivel mostanában azt tapasztalom, hogy a pamutruhákon, pólókon már minimális idejű hordás után is apró lyukak keletkeznek, arra számítottam, hogy ezen a fehér garbón is így fog kezdődni az enyészet.

De csalódnom kellett: itt nem aprózták el a dolgot; ez az anyag pénzérményi darabokban kezdett kilyukadozni!!

rongy

Mérgemben rögtön megadtam neki a végtisztességet: csíkokra hasogattam és beleszőttem a rongyszőnyegbe.

De azon azért elgondolkoztam, hogy mennyire szép lenne a gyártótól, ha eleve csíkokban árusítaná a rongyot, hogy legalább a hasogatással ne kelljen kínlódnom!!!!

4 thoughts on “2014.11.27. – Minőség? Rongy?

  1. Sajnos ennek a boltnak nagyon leromlott a minősége, ehhez kepest az arai magasak. A Tes..-ban nagyon jo minőségűek a gyerekruhak es realis(abb) aron adjak, néha van 70%-os akció is. De a legjobbak az angol turik, 5000bol egy szatyor ruhát lehet sokszor kihozni, szinte újakat. Mar ha valaki nem szégyenli a használtat.

    Legalabb lesz szep, új szonyegetek, ahhoz ugyis sok rongy kell. 🙂

    • Nem sűrűn vásárolok ebből a boltból (ezután meg főleg nem!), de akkor valami alkalomra kimondottan fehér garbó kellett, és csak ott kaptam.
      A szőnyegben viszont jól teljesít! 🙂

    • Biztos van különbség pamutanyag és pamutanyag között; hallottam már, hogy hozzánk, a végekre (Kelet- és Közép Európába) mindenből a legócskább minőséget hozzák a világmárkák. Mert állítólag ilyen sz..r minőséget máshol nem engedhetnének meg maguknak, a keletieknek meg ez is jó lesz…

Vélemény, hozzászólás?

