2014.12.18. – Babahordozó – másképp

Legkisebbünk kihízta az oly nagyon szeretett mejtájt (háti hordozót), amit még én készítettem neki nagy lelkesedéssel. Mivel a gyerek már 30 kilónál is több, férfiakon kívül alig tudja bárki is megemelni (illetve megemelni még csak sikerül nekem is, hosszabb távon vinni már bajos).

Azért nosztalgiázás céljából felkötöttem valamelyik nap, megállapítottam, hogy igen, ez tényleg nehéz, aztán mikor le akartam venni, a gyerek felháborodottan reklamált, hogy hol marad a sétálgatás…?

A háti hordozástól el kell tehát búcsúznunk. Emlékül ide teszem néhány kedves, régi képemet. Ezen ugyan nem rendeltetésszerűen használjuk a mejtájt, de ez a forma is nagyon bevált.

Így néz ki a hordozó kiterítve

Így néz ki a hordozó kiterítve

k

Szomszédunk diófáját a természet is hintának szánta!

k

Kellett a megvalósításhoz a hordozón (az alkalmi hintán) kívül…

k

… egy fáradt felhasználó is.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

