2015.05.14. – Szívmelengető morzsák I.

Új sorozatot indítok, olyan rövidke történeteket mesélek el, amik (főleg velem, kisebb részben mással) történtek meg, és mosolyt csal az arcokra, vagy melegséggel tölti el a szíveket. Remélem, szeretitek majd olvasni őket!

Nem sokkal szülés előtt, nagy hassal, vásárolni voltam. A csemegepultnál kértem tíz deka juhtúrót.

– Nincs, elfogyott – mondta az eladó (történetesen a vezetőnő).

– Hogyhogy elfogyott, pedig én készültem rá?! – méltatlankodtam.

Csalódottan eloldalogtam, mérlegeltem, hogy gyalogoljak-e el egy másik boltba.

Már a pénztárnál álltam, mikor loholt utánam a főnökasszony, lobogtatott a kezében egy csomag juhtúrót.

– Mondtam a lányoknak, hogy a föld alól is kerítsenek elő a kismamának juhtúrót, találtak is egyet a személyzeti hűtőben, Jucika tette el a vejének, de azt odaadjuk, nehogy baja legyen a babának!

004

 

2 thoughts on “2015.05.14. – Szívmelengető morzsák I.

Vélemény, hozzászólás?

