2015.07.13. – Újrahasznosítás: ágybetétből ülőpárna

Lomtalanítottunk itthon, és kikerült a már rég nem használt babaágy is. Maga a bútor még tökéletes állapotban van, ezt eltettük a pincébe, a matrac viszont elhasznált, nyomódott volt, ezt újrahasznosítottam: ülőpárnát csináltam belőle.

j

Három egyenlő részre vágtam

d

Erős vásznat kerestem a huzathoz

k

Az anyagot a két végén bevarrtam, aztán két függőleges varrással három részre osztottam, a külön részekbe betuszkoltam a szivacsokat (a lyukakat kézzel kellett eldolgoznom)

r

A darabokat úgy rendeztem, hogy egymás mellé lehessen hajtogatni őket, és füleket varrtam rájuk

f

Kiterítve így néz ki (a másik füle is ott van, csak beleolvad a mintába)

d

Az ülőpárna használat közben (eredeti formájában is ők használták)

f

Összehajtva könnyen szállítható

 

 

2 thoughts on “2015.07.13. – Újrahasznosítás: ágybetétből ülőpárna

    • Én is szeretem az újrahasznosítást; nem szeretek pocsékolni, kidobálni dolgokat.
      És a gyerekek úgy örültek ennek a párnának!

Vélemény, hozzászólás?

