2015.07.20. – Vöröskeresztes karszalag

Ismét egy kreatív bejegyzés: vöröskeresztes karszalagot készítettem a kisfiamnak.

d

Otthon meglévő anyagdarabokból készült: fehér vászon, piros anyag és közbélés kellett hozzá (és tépőzár)

d

A fehér vászonra rávasaltam a közbélést…

d

… aztán a keresztet varrtam rá.

d

Mivel a karszalag kétrétegű lett, színével rávarrtam a bélést, aztán kifordítottam és levarrtam a széleit. Tépőzárakat is tettem rá.

d

Vöröskeresztes önkéntesünk még a kirándulás alatt is szolgálatba helyezte magát; többször leellenőrizte egészségi állapotunkat.

Szolgálai közlemény: a nyár alatt én is kevesebb energiát tudok fordítani a blogra, inkább könnyedebb témákkal jelentkezem, a komoly, elgondolkodtató írásokat ősztől várjátok!

One thought on “2015.07.20. – Vöröskeresztes karszalag

  1. Milyen jo, ha van otthon egy ilyen kis önkéntes ápoló 🙂 nalunk is elkelne, valamelyik fiú allandoan balesetezik, bar a mult héten kivételesen én serultem le a pelenkak teregetese közben: Kificamodott a térdem. 😦 elkelt volna a vöröskeresztes ápoló nalunk is! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

